Bilbasen: Statoil MilesPLUS

Bilbasen bedst på reach og affinitet
About
FORMÅL
Kampagnen havde til hensigt at løfte kendskabet til Statoil MilesPLUS i målgruppen mænd 22-55 år med en personlig indkomst over 200.000DKK. Der var derfor fokus på affinitet og reach.

KAMPAGNEAFVIKLING
Kampagnen blev afviklet som Dækning & Dominans samt mobilformater på eBay Motors, dvs Bilbasen, samt DBA Biler, Biltilbehør, Både, Camping, Motorcykler og Scootere.

RESULTATET
Kampagnen blev afviklet på 6 medier, hvoraf eBay Motors mobil var det helt klart bedste medie. Derudover var der følgende indekserede resultater:
- Affinitet: 183 (1. plads)
- Share: 153 for eBay Motors mobil (1. plads)
- Reach: 168 for eBay Motors mobil (1. plads)

Published 26 jun 2017
Click the button on products to create an inquiry